onsdag 6 maj 2015

Det kan inte vara sant...

...sa jag då jag kom hem idag.

Ni vet.. vi flytta hit till radhuset idag för 6månader sen.
Alltså i mörkaste våtaste november.
Gården är en lite plätt med gräs stenplattor, terrass
och en syren,färgen den blir en överraskning.
Hoppas på vit förstås.
Och den kände jag igen iallafall i november.
MEN 
sen finns det ett ganska stort träd också.
Och mina hortonom kunskaper tar slut vid pelargon och julgran.

Och idag när jag kommer hem så lyser det rosa vid det vita staketet.
Nedersta kvistarna blommar med sötaste rosa blommor.
Vad det är vet jag inte.. men det gör detsamma .

En kvist bröt jag för att få inne.
Ibland blir man lycklig av mycket små saker.


1 kommentar:

  1. Men härreguuud,är inte detdär samma körsbärsblommor som i kungsträdgården i stockholm...Hoppas verkligen det för dom är bara FÖR fina!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...