tisdag 9 augusti 2011

Perfect housewife!


Eftersom jag är utan bil, så är jag den verkliga housewifen idag, och imorgon... och hela veckan!! 
Nästa vecka måste jag ta mej till jobb på något sätt. Fast jag har ju nog tänkt skaffa mej en Häst! 
En tjock och lugn arbetshäst.
Hö har sonen kanske, och de tekniska problemen lär ska ta slut då ;) fast min  häst den får välan löpmagsomvridning, ...eller hästar har väl inte sånt.....

Nå.. så idag har jag då sparkat igång min 20 år gamla assistent. Det blev morots semlor på en liter vätska. 
Så har jag ändrat ett par gardiner, tvättat ett fönster. Njutit med kaffe o nybakt på terassen. 
Bläddra i mina mönstertidningar, baby-kläder! Pratat i telefon och maten den är klar, 
så vi äter när Mannen kommer från jobb. Hoppas han säger idag att du behöver inte jobba mera utan får bli Housewife på heltid....

Har en k ä n s l a av att jag infinner mej på måndag på min arbetsplats !!


4 kommentarer:

  1. Oj vad du hunnit med mycket och varit flitig, mannen din blir nog glad :)
    Ha det bra, fastän det regnar,
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Int dofta det nånting fastän ja dubbelklicka.... skoja du bara??!!??

    SvaraRadera
  3. Oj va du har donat på och varit flitig idag! Tror nästan att gubben din "fixar" ett till motorstopp då markservicen blev såhär bra ;) !

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha ja tänk om man fick vara de :)
    Gud va du ligger i ,får nästan ågren att jag inte är hemma o putsar fönster hi hi
    Ha de så bäst vännen.
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...