måndag 27 februari 2012

Hjärtan på tråd

Ibland så faller jag för sådant
som jag inte har en aning vad jag skall göra med
när jag kommer hem.

Nu har jag ett snöre med 15 hjärtan på.
Över en meter med  vita hjärtan...
Var tusan använder man det, mina idéer sina snabbt.
Kändes bara fel, var jag än hängde dom.

Planera redan att klippa isär hjärtanen,
och placera dem nere mellan ytter och innerfönstret i gästrummet!


De klara saxen idag ännu,
för de får nu hänga i gardinstången brevid en vit gardin.

Passar egentligen ganska bra!!
"Hätähousu" måste bara klättra upp och ta bort prislappen ännu.

Summasumarum... inget onödigt köp alls

2 kommentarer:

  1. Det är ju jättesnyggt när de hänger där bredvid gardinen! Tur att du inte klippte isär dem.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Så bra att du hittade den rätta platsen för dem!
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...