onsdag 10 juli 2013

Jag har fått post idag ;)

Då jag kom hem idag så fanns det i postlådan
ett brev addresserat till mej.

Oj så roligt tänkte jag,
en inbjudan!
Stilen på kuvertet, förlåt mej,
men verka vara skrivet av ett barn eller en karl.
ELLER så någon som inte vill
att jag skall känna igen handstilen.

Hur som helst, så fick jag ett kort.
Jag gapskratta, för jag förstod direkt syftet med kortet.

Fråga här på bloggen för en tid sedan om ni visste varför bilsätet har nackstöd...
Mej rädda det från en fasligt öde, nästan "livet".....
Jag hade glömt en papiljott bak i håret.
Och hitta den i grevens tid när bakhuvudet rörde nackstödet
på väg till jobb.

Och nu har då någon fiffikus hitta ett kort
som alldeles tydligt förställer den här hönshjärnan.
Jag har ingen aning vem du är..
men TACK........ jag gillar bra humor :))

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...