söndag 24 augusti 2014

Min nya lampa.

Hur jag än gnider och polerar den här lampan så lär det ingen ande komma fram...
högst får jag stickor i händerna.

Ett av mina impuls köp.. varsågoooda.
Jag visste inte ens att jag behövde en ny kökslampa innan vi träffades i gamla stan i Borgå.
Jag gick in för att köpa ett handtag till en låda, och kom ut med en lampa.

Och nu är jag så nöjd.
MrJärki hängde upp den och mumla något om att
-den ser ut som ett stork bo...

Nu är den naturfärgad men om jag vill
så målar jag den.
Om det skulle behövas i något skede.

Så mycket har MrJärki varit med i svängen att han meddela genast
-OM du tänker måla den så sker det utomhus!!!







2 kommentarer:

  1. Lampan passar bra i ditt kök! Jag skulle inte måla den :)
    Gillar oxå dina köksstolar :)
    Ha en bra start på den nya veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Jo ingen målfärg finns i planerna,
    fast man vet aldrig vad som sker i framtiden...stolarna ser kiva ut men är lite onödigt höga i ryggen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...