onsdag 16 september 2015

Dittan dattan....och mitt nya soffbord.

Visst är jag i liv, fast det igen blev lite paus.
Ni är nog så gulliga som  mailar och tar mej i ärmen..
-allt ok?!!...ett inlägg om du hinner tack :)

Enda foto av något värde som jag hitta i kameran var de finaste ljus jag någonsin sett.
Kommer säkert aldrig att kunna bränna dom.


Tur att jag bjöd på skärgårdsbröd toppat med olika räksallader och


Pirkka tidningens lingonkaka när jag fick så fina ljus som gåva.


Då var huset städat... och värdinnan på gott humör likaså gästerna.
Jag var glad också därför för att jag äntligen hittat ett nytt soffbord.
En razzia som tagit flera månader.
Allt är så förb***at stort i affärerna. Eller litet men svindyrt.
Har alla nuförtiden ett 100kvadrat stort vardagsrum.....

Ni kan aldrig tro var jag hitta bordet..
Kärlek vid första ögonblicket och affären var gjord på 6minuter.
Litet och vitt och med en perfekt korg på hyllan under bordsskivan.

 Etola var den butiken som överraska mej totalt.

2 kommentarer:

  1. Etola har jättefina saker, men jag glömmer bort den butiken för den är på fel sida av stan...😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är just det...man har inte så mycket ärende där i dom knutarna.
      Men jag har hittat fina leksaker åt småpojkarna på Etola för att inte glömma allt möljigt småtjafs som bara fastnar för att det är vackert. Men nu slapp dom nog och överraska mej mycket positivt. Dom säljer också där samma rotting kökslamppa som jag köpt från en inredningsaffär i gamla stan. Tur att priset var ganska samma :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...