onsdag 22 juni 2016

Lister och lister....jag behöver en visselpipa!


Vårat sovrum är nu färdigt målat och tapetserat.
Alla väggytor rena och fräscha.
På riktigt börjar allt kännas mer som vårt hushåll,
hemtrevligare och varmare med lite mera färg än bara vitt.

Klara är vi visserligen inte ännu...
köket är visst följande.

Men med så mycket fotboll på tv,
så är det liiiite svårt att få MrJärki att fungera enligt min visselpipa.

Ikväll hade jag bra gärna tvättat golv och fönster,
hängt upp nya gardiner....
Flyttat in sängen tillbaka...pyntat med dynor och annat "krafs"

Men sii nej....nu skall varenda jäkla list på plats först.
Fast inte idag för nu spelar SVE-BEL!!!

Lite måste jag kolla hur "krafset" ser ut mot tapeten...
Den hitta jag på RTV i Borgå.
Och vet du... jag är super nöjd :)

Men nu vill jag ju ha allt färdigt....och helst igår.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...