tisdag 24 maj 2011

Dagens lista!

En liten lista över just denna dag!
Listan kopierade jag av http://hemmahosingeborg.blogger.com/
och det var inte alls lätt ska jag berätta...

Dagens humör: gott humör hela dagen

Dagens borde: sy vardagsrummets gardiner, 2 veckor utan redan...

Dagens frisyr: suck!!

Dagens smink: samma som alla dagar.

Dagens klädsel: vita byxor ,blå skjorta, beige tröja, vita skor
                           jobb kläderna är vita caprin, marimekko blå-vit randig t-shirt

Dagens favoritlåt: I'TS RAINING MAN, halleluja....

Dagens planer: sy gardiner

Dagens vill ha: inspiration att sy de jä*la gardinerna.

Dagens längtan : ingen längtan idag tror jag..

Dagens beroende: som alltid , choklad

Dagens tråkigaste: tanka bilen, dyrt och luktar illa.

Helgens bästa: söndag, jobbar lördag några timmar

Helgens mest efterlängtade: ett glas vitt i soffan

Dagens motto: Du behöver inte sy , om du inte vill!


Kopiera gärna denna, skulle vara skoj att höra lite om din dag!

4 kommentarer:

  1. Rolig lista!
    Kanske jag snor den imorgon :-)
    Ha en trevlig kväll!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja bra att humöret är på topp ! Här är det lite segt med flunssa.. Men dom här hemma påstod att jag är frisk då datorn kommit fram !
    Ha en fortsättning på veckan!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Hur gick det med gardinerna ;0)
    Vem vet kanske kopierar jag din lista!
    hoppas att du får en fin dag i dag också! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Ja, det är ju bättre med ett glas vitt i soffan än rött....;)
    Hoppas din dag är underbar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...