onsdag 5 oktober 2011

Mörkrädd...

Just nu känns det som om himlen hänger ända ner till marken.
Livet är surt som i en våt stickadstumppa ;)
Nå ingalunda så svårt,
men nog måste ni hålla med mej
om att det mörka och våta med hösten kunde vi klara oss utan!

Jag är absolut
en höstmänniska men .....
Så idag tog jag ett varv med kameran
och tog en bild av några lamppor hemma.

Jag är inte mörkrädd men lite obehagligt kan det vara...
Mannen säger alltid,
 att om någon far iväg med mej
i mörkret, så hämtar de mej illakvickt tillbaka i gryningen ;)
han är sååå söt o goo' den jäkeln!!

och när man riktigt arrangerar så blir mobilladdningen på paradplats!!





bastulamppan lyser i 70grader varm bastu


Ännu ryms det några skumppakorkar...




Nu är iallafall bastun varm, och om den mörka tiden tänker fortsätter så kan jag ju iallafall fortsätta 
med att fylla RM glas skålen med vinkorkar..... hick!

*****************************************

Nyt tuntuu että on niin pimeätä että on pakko sytyttää kaikki talon valot ja kynttilät.
Saunankin lämmitin, mies tulossa treeneistä kohta kotiin.
Yritetään taas muutama päivä niin sitten onkin jo viikonloppu :)


2 kommentarer:

  1. Fint med ljusslinga bakom rosorna :) Jag har en likadan lampfot och lampskärm från Pentik :))
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. så fint du har det med alla lampor, visst är det mysigt med mycket ljus...o lampor..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...