söndag 2 oktober 2011

Utlottningen avgjord...

Den mycket officiella utlottningen är utförd!!
Som övervakare var sonen,
som inte var mogen sin uppgift.
Det behövdes faktiskt 3 foton,
innan jag fick ENBART Fortunas hand!
På ett syns kakspaden mitt på bilden,
på ett hans finger...
Jäkla unge!!!!

Men tillslut lyckades bilden och
vinnare av den vita kudden blev CECILIA
hennes blogg bär samma namn.
Och vinnare av Våga medaljongen
och disktrasan blev PIA
hennes blogg heter Annat och blandat.

Grattis till er båda =)

Skicka adressen till mej på email ,där i högra kanten ->
så får posten hämta paketet eller kommer ni och hämtar själv ;)
jag har bakat äppelkaka idag!!


********************
Tänään sitten arvonta tapahtui meidän keittiössä, virallinen valvoja oli poikani. Joka ei sitten todellakaan ollut tehtävänsä arvoinen, pelleili koko ajan!!
Yritin ottaa kuvan avovaimon kädestä, silloin  kun hän ottaa kulhosta arvontalipun.
Enimmäisessä kuvassa näkyy myös kakkulapio, toisessa sormi.......virallisen valvojan tekosia!!!!
Kolmas kuva sitten onnistui.

Ja se valkoinen tyyny meni CECILIALLE jolla on saman niminen blogi.
Ja Vågan medaljonki ja tiskirätti menikin  PIALLE jonka blogi on Annat och blandat!

Onnea voittajille :)

8 kommentarer:

  1. Grattis till de glada vinnarna i din fina tävling!

    Ha en bra vecka!
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna :)
    Tack för en fin utlottning.
    Ha en kväll vännen.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna. Tack för en fin tävling. Kram Hoffmansdesign
    Ha en fin vecka

    SvaraRadera
  4. Oj va roligt :) Tusen tack!
    Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  5. Tulin vaan moikkaamaan piitkästä aikaa, en ole unohtanut sinua ;)
    Mulla on edelleen tauko menossa...
    Mukavaa lokakuuta ♥

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna. Hoppas du har det bra och inte glömt att tända en massa löjus om kvällarna för att orka med detta regn och rusk... det har jag gjort alla kvällar. Kram

    SvaraRadera
  8. VAAAAAAD????????????? Trubbel med min blogg joo, men nu tydligen också med ögonen minea! Att jag har vunnit något...????? ÄNPÖLIIVIPÖL!
    Wow!
    Jag har faktiskt inte märkt - varken i din blogg, eller hos mig. Sorry!
    Jag tackar alla gratulerare och tackar den skickliga fortunan!!!

    Kraam!
    -Pia-

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...