onsdag 19 september 2012

Fotpallens nya klänning.

Min tv-stol har en fuling till fotpall.

Köpte den för länge sedan...
Först ville jag inte ha den här ALLS,
utan en helt annan,
men då jag vände på prislappen,
ville jag också ha den här fulare....

För jag syr ett nytt tyg på den,
och då blir pallen hur fin som helst.
Så trösta jag mej själv då vi åkte rulltrappan ner.

Dethär är säkert 4 års sedan.
Okey på vintern har jag ofta kastat ett fårskinn över fulingen.

Under helgen så fick jag ÄNTLIGEN ihop sytt ett nytt överdrag,
som varit färdigt klippt säkert i månader.








Nu är jag nöjd.
Tyget går att ta bort och tvättas,
för jag är ingalunda ensam om pallen.
Termiten 5år han använder den som spis
och kokar mat åt dinosaurier....

Famos Hjärta han använder den på sitt eget lilla vis...
Han använder den som lära-gå-stol!

5 kommentarer:

  1. Pallen blev riktigt fin med sin nya klänning!
    Ha en god fortsättning på veckan,
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Stor förbättring! Och säkert smart att kunna tvätta tyget:)

    SvaraRadera
  3. Uj Uj så fint det blev! :) Du kan du!

    SvaraRadera
  4. Den blev just i din stil... Alldeles underbart stilig blev pallen.. Praktiskt att kunna ta av den...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Det blev ju skillnad som på natt och dag, väldigt snyggt det där nya överdraget med de där detaljerna!
    Och roliga är Termiten och minstingen också :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...