lördag 8 mars 2014

Kvinnodagen 2014

Kom bara snabbt in för att önska er alla en fin dag idag.
Här i våra knutar så lyser solen,
och det bara för att i nästa sekund regna en skvätt.

Jag fick en jättebukett med rosa och vita tulpaner imorse,
lite beställde jag nog dom, för vi har husvisning imorgon.
Den risken kunde jag inte ta att han hämtar fel färgs blommor.
Ja.. jag bara säger det... -stackars karl!

Jag måste också erkänna att jag är lite nervös för morgondagen,
tänk om ingen är intresserad av huset.
Att den enda som kommer är den nyfikna rollatortanten som besöker
varendaste husvisning som gått av stapeln i byn -suck-

Hursomhelst har ni blommor på trappan redan?
Jag har!
Teté i en blomlåda och blåpärlisar i lyktorna.


2 kommentarer:

  1. Voj voj...när skall du lära dig!!?? Man kan INTE ha blommor på trappan i mars, dom fryser!!!! Lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  2. Spännande tider! Nu är vi nyfikna och vill följa med hur det går sedan om/när ni flyttar.
    Men ps. jag är INTE rollatordamen :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...