söndag 25 maj 2014

Svart spraymålning.

Fick av brorsan förra sommaren ett fint loppisfynd.

Sommaren gick och fyndet fick ingen målfärg.
Men denhär helgen så skedde det.
Och eftersom MrJärki var hemma,
så målades det utomhus och med skyddspapper under och långt från husväggen....
(inte inne garaget...som då när han inte är hemma)


Svart spraymålning och min "tak lampa" är fräck som tusan.
Nu hänger den i taket i lusthuset,  eller *wedding chapel* som det döptes till förra sommaren.
Troligen för att allt jag bar dit var vitt.
Kanske, men bara kanske... så kommer jag att blinga till den senare med lite kristaller.
Två vita silkes manschetter a'la 90talet tillsdess...

Och till byns brandkår lovar jag att aldrig tända ljusen!


Jag är mycket nöjd och tackar Mikki&Ulla för deras smarta loppisögon.


2 kommentarer:

  1. Kronan blev jättefin i din paviljong :)
    Ha en fin ny vecka!
    kram Tini

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tini, det tycker jag också :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...