torsdag 4 december 2014

Jul på trappan.

Trappan fick äntligen lite julstämning.
Och genast känns den mera som min.
Nu skulle det då gälla att göra något åt bakgården också.

En lykta lite mossa och grankvistar.
Tre tomtar och några målade stenar "hemifrån"
En mosskrans bara jag hinner skall det bli ännu.
En ljus slinga och "silvuplee"...

MrJärki muttra något om att
-jasså.. nu först en ljusslinga,
fast vi måste åka kvarters-rally då de förra ägarna ännu bodde här,
när jag ville kolla om det fanns ström uttag på trappan....

Att en del sen då skall vara långsinta och omöjliga....

Jag tänker inte låtsas om honom utan
Välkommen till oss  




p.s bilden blev aningen suddig.... för jag var ute i pyjamasbyxorna och fota....
kom inte ihåg att jag bor mitt bland folk nu förtiden och fick liiiiite bråttom då en bil...

2 kommentarer:

  1. Niin kaunista♥!
    Tunnelmallista itsenäisyyspäivää!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos Hanne, ja hyvää joulun odotusta sinulle.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...