söndag 28 november 2010

Cobello & Rivièra Maison


Den här lyktan den bönade och bad att få komma hem med mej, men jag var hård!!

Har firat veckoslutet på hotell med mannen i våran huvudstad. Mycket lyckat på alla sätt.
Har också sett en massa fina saker ,och har en hel mängd med nya ideér med hem...
Visst är det Julväntan nu i alla butiker och fönster t.ex. Stockmans skyltfönstret var fullt av små barn som följde med vad som hände i deras jul landskap. Jag tycker det är hyggligt gjort av affären då de har byggt en trappa så alla barn når upp till fönstret. ...Jag kunde stå bakom glinen utan att behöva skämma ut mannen med att också klättra upp ....
Och gott var det att gå in café på en varm glögg när det  var så svinkallt..
Kunde inte inte riktigt springa alla affärer jag hade velat,( mannen....)
Men med den kvinnliga listen så placera jag honom på en pub med en öl... och tog själv en runda i favorit butiken Cobello. Tog lite bilder från butiken, (frågade nog lov först)

Den blev också kvar i butiken..

Otroligt mycket blev det kvar faktiskt...Är det inte ljuvligt..

Ytterom dörrern fanns denna korg.


1 kommentar:

  1. Åhhh...vilken prinsesshelg..jag blir så gruuuvligt avundsjuk (dock en missunsam)!
    Kramkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...