måndag 1 november 2010

Kiitoskukkanen

Jag är otroligt förvånad och glad!!

Det har varit över 1100 in på min blogg på 1,5 månad.
Tänk det är så många som vill läsa mitt svammel och titta
på mina bilder.

Först tänkte jag att det är nu mina släktingar ,
och en Bondmoora som känner sej tvingade....
Men så där mycket släkt
och allra minst vänner har jag inte.
Och det är ju så jädrans roligt...
Tack igen och titta gärna in åter!!

Kiitos kaikille sivuilleni "eksyneille" !.
Olen erittäin iloinen  että niin moni 
( yli 1100 käyntiä näin lyhyessä ajassa...)
haluaa lukea minun höpötyksiäni ja katsoa ottamiani kuvia...
Tämä on niiiin hauskaa, ja toivon että kurkkaat toistekkin.!!

3 kommentarer:

  1. Varför blir jag inte förvånad =)
    Å´du har ju läsare från utlandet också...

    SvaraRadera
  2. Ja, ja ha o undra vem som riktigt brukar besöka ens blogg. Din e så rolig att man får sig oftast ett gott skratt. De e int bara av pliktkänsla som ja besöker din blogg(kanske av SKRÄCK för följder annars)Men roligt som tuuusan e de!!!

    SvaraRadera
  3. Och då skall ni veta att det finslipas innan jag låter trycksvärtan torka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...