söndag 12 december 2010

Lucka nr: 12

 
Har broderat lite (inte min starka sida) på linne.
Jag trodde att jag skulle ha färdiga alster men....
ni får i stället använda fantasin. Alltså vita hjärtan och en stjärna
på rött linne, och en jul-gris i vitt på brunt linne.
Det har nålen sytt. Nu skulle symaskinen borde sy ihop dem till ..... julklapps-säckar.
Men.... nu visar jag bara stolen jag sitter i och ett hjärta.....
Men jag har iallafall förberett till 4 säckar....
Jag visar dom senare, lovar!
Ser ni hur bra min "stickade" dyna passar i stolen, super nöjd :)

1 kommentar:

  1. Hej Monica!
    Trevligt att du kikat in hos mig! Du har ju en riktig pysselblogg, med massor av idéer!!!
    Tyckte speciellt om dina kuddar av tröjor! Har själv i spaning gråa och vita tröjor, men hinner inte gå på loppis pga långa arbetsdagar just nu...

    Ha en ispirerande ny vecka!
    -Pia-

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...