söndag 18 december 2011

Brevet till Julgubben

Kära Julgubben.

Jag vet inte om du har märkt men vi har liiite dåligt slädföre
hos oss. Så om du inte kommer på sittbar gräsklippare
(har du en sådan?.. om du inte behöver den så önskar sej
Mr Järki en sådan mojäng,
men såhär oss emellan så är det helt onödigt ;)
Tillbaka till föret,
jag har en käppren som jag köpte på julbasaren i byn.
Det var visserligen ifjol redan. Och Termiten är den enda som kört den, och det inomhus....
Och den kan du få låna om du har vägarna förbi.
med tanke på föret menar jag.....

p.s
Jag har själv varit ganska snäll i år, visserligen med små undantag och de är oftast på morgonen.....

1 kommentar:

  1. Haha, hoppas tomten hittar fram, han får det roligt hos dig.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...