lördag 14 april 2012

i säng med Kamprad.

Hoppas det kommer att kännas lika fint som det ser ut.

Sist på Ikea så sikta jag nog in mej på att
köpa påslakan i linne.
Spara och Slösa var på hugget!

Sabla snygga var linnelakanen
men onödigt dyra för att vara Ikea.
Så Spara vann,
och tro inte för en sekund att jag inte gjorde av med det jag spara!!

Dethär är nu mina första påslakan från denna köplada.
De här är nu i bomull men jag tycker att det finns en linnekänsla över dom.
Vill minnas att de också fanns i vitt, kanske jag behöver dom senare..
Och så dök då Slösa upp igen.
På bilden ser ni att jag bytt säng gavel igen. Vitt linne med beigerutig kant.

Nu väntar jag bara på bastu och senare lite vin framför tv.
Och att jag skall få krypa till sängs... med Kamprad ;)


5 kommentarer:

  1. verkar inte så tokigt att krypa till sängs med kamprad...;) Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Förstår nog att han vill hoppa ner i din sköna säng... Kanförstå din känsla att vilja se lillherrn, för jag hade just sonens 3 mån gamla gudson på besök.. Helt urgullig !
    Ha det gott !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Snygga! Fin sänggavel oxå kul att byta;) Ha en fin lördagskväll och sov så sött! kram Anne

    SvaraRadera
  4. De nya sängkläderna passar så fint i i ditt sovrum :)
    Ha en skön söndag!
    kram Tini

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...