söndag 6 april 2014

KAFFE ?!

Efter en vecka med bara jobb och absolut ingenting roligt på hela veckan,
så bara måste jag baka genast imorse när jag slog upp mina blå.

Det var nog meningen att det skulle bli morots semlor.... men det blev morots muffins.
Receptet hitta jag i en blogg, och färdigt riven morot fanns kvar från lördagen så....

På med kaffepannan och sen hoppas att någon viker in på  kaffe :)


Tällä viikolla ei sitten ole tapahtunut mitään kivaa..... se talo mitä me himoittiin Porvoosta, 
myytiin muutamassa päivässä jollekin toiselle perheelle. 
Toivottavasti pitävät talosta hyvää huolta ja sisustavat kauniisti. 
(sen minä olin jo tehnyt mielessä...ovikranssia myöten)
Koska tein launtainakin töitä niin en ollut päässyt mitään tekemään käsillä viikkoon niin piti aamulla porkkanasämpylät leipoa. Mutta matkan varrella niin sämpylät muuttuikin porkkana muffinsiksi.
Niistä tuli muuten ihan hyvät.
Elikä nyt  kahvit tippumaan jos vaikka joku tulisi kahville :)


2 kommentarer:

  1. Åhh, så fina cupcakes du bakat! Fin ny header har du oxå fixat till :)
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Du borde ha hoppat i bilen och åkt hit :)
    Jo jag är så förtjust i min skål,
    så jag skulle vilja ha den med överallt...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...