måndag 28 april 2014

Morgonsol.

Visst är det något extra med morgonsolen...
Jag var egentligen ute för att vattna blommorna jag plantera i helgen.
Kom inte alls ihåg igår kväll att nu har jag uteblommor som fodrar vatten.
Ett nytt kvällsprogram!

Och för att jag jobbar kväll idag, och 21:30 så orkar jag inte bry mej om blommor, så ansåg jag det bättre att sköta det nu.
Och då solen lyste så fint på alla färger så blev det så att jag både vattna och fota.
Sådana här fina dagar så gillar jag att jobba kvällstur, njuta av morgonsol och av att kunna göra vad man vill...ända tills det blir otroligt bråttom för att hinna till jobb.




 Min rabarber lovar inte alltför många pajer ännu men komposten överraska med en tulpan.

4 kommentarer:

  1. Fina blommor! Här brukar det också dyka upp en och annan glad överraskning i komposten som man behöver få "ta tillbaka".
    Önskar dig en fin vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just det, hoppas den orkar slå ut i blom också :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...