lördag 12 juli 2014

Det finns tydligen lite hippie i mej...

Tidigare om åren så har blommorna mina köksfönster lådorna varit strikt vita, möjligvis lite rosa till...
I år så ville jag ha en trasslig samling i rött-blått-vitt. Lite Hippie över det hela.
Jag blev sen med blommorna från starten, för mina vårblommor blå violer, var så fina länge.
Så fina var de faktiskt att jag inte nämndes kasta dom på komposten,
utan klippte till en jättebukett att ha i vas på trappan ännu några dagar.

Några vita pelargoner har jag nog iallafall.

 Denhär vägg blomställningen fick jag av en väninna förra sommare och jag storgillar den.
Nu är där ett riktigt rosa trassligt hippie bo :)
Köks fönsterlådorna är på bilden under. Jag tänkte få den perfekta sommarbilden, när två nässelfjärilar landa bland blommorna...... men så sa kameran, jag gör inget om inte jag får ett nytt batteri. Typiskt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...