fredag 4 juli 2014

- suck -

Jag åkte enkom in till ett loppis i stan för att reservera ett försäljningsbord.
Först gick jag en runda, lite kolla in liksom. Träffa lite bekanta och prata bort en stund.
Plötsligt så fanns i min hand en blå rutig lampskärm. Kommer att passa perfekt i mitt kök, hörde jag mej säga till den bekanta damen. Betala 3euro i kassan och segla ut med mitt fynd.
Körde till Kungsporten för att shoppa mera, en matta, en fin glashurricane, en järnstol ....
DAAAA jag åkte till loppiset för att ta en försäljnings plats INTE skaffa mera skräp i knutarna.
Och den lilla uppgiften fick jag inte gjord. Utan glömde fullständigt varför jag fanns i loppiset.
Förresten skulle jag sälja många lampskärmar...inte köpa en till!
Hur skall jag våga åka tillbaka till loppiset utan förmyndare,
för där finns något jag vill ha för 150euro...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...