fredag 24 september 2010

Ljus shoppa

Vaknar till en ledig dag. Mycket välförtjänad sådan, det blev lite mycket jobb förra veckan....
Jag skall styra kosan mot vårt lands Hufvudstad nu genast på morgonen. Ett besök hos Laura Ashley utan vidare, Cobello och Kokkipuoti , Eurokangas är mina "stammis" platser.... köper kanske ingenting, men man får kivoga ide'er.....  Märker ni hur jag intalar mej själv, sen släpar man med armarna långa en jäkla "pärtkorg" från en butik i centrum till bilen som finns låååååångt borta. Har hänt förr!!!! =)

På hemvägen skall Ikea besökas. Ljus lagret det börjar tryta.Och det ska inget annat bli från den lilla butiken..... Hmmm...

Vid det här laget så har jag bråttom tillbaka, skall sätta mej i frissa stolen på eftermiddagen. Lovade Mannen att då han kommer hem finns här en ny kvinna som tar emot, men kommentaren var  -jag tycker nog bättre om den gamla! Har hotat att mitt långa hår blir kort nu, få' se' hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...