söndag 9 januari 2011

Bläääh-dag

Bara snö!
Vilken trist söndag...
Här hos oss har det regnat heeela dagen.
Det är egentligen ok, för nu försvinner det snö!!
Men.. man vill inte gå ut, och inne är det så mörkt att ljusen har brunnit hela dagen.
Okey ena orsaken är att vi haft otaliga strömavbrott längs med.
Och för det andra så är jag fortfarande en "ljuspyroman".

Men visst är sådana här bläääh-dagar  som gjorda för att småstäda,
läsa och prata timtals i telefon..
Mest har jag ändå varit på besök i andras bloggar ..
så jag är full av idér igen.  ;)
Nu är det bara att invänta inspirationen, suck!


Min storstädning bland bilderna på kamerans alla kort forsätter också.
Tänk så mycket mera man knäpper på sommaren..
Kolla bara mitt trädgårdsland!!!
Visst ser det mycket bättre ut på sommaren ;)



Här finns ringeblommor, 2 olika sallader, morot,gräslök. 3potatisar,dill,persilja.
.

1 kommentar:

  1. Blää-dagar har sin charm dom också.....härlig sommarbild!
    Kram nina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...