torsdag 16 april 2015

Jäklar i gräse'....

Så där bara och så blev jag ett loppisproffs!!!

Idag igen då jag var på hemväg från jobbet,
så lyste det passligt grönt ljus i just den korsningen som leder till ett annat loppis.
Ja och..rakt hem lyste det förstås RÖTT.
Dethär bådar gott tänkte jag och ratta till vänster...

Och så rätt jag hade!!
4 minuter senare såg jag min picnic korg.
"håuli måuses" sa jag högt för mej själv.
6 euro fattigare,
men glad som skatan ytter om på parkeringen styrde jag mot kassan.

Jag vet att jag sett en sådan i vinter...någon har visat en likadan på sin blogg eller kanske på FB.
Då tänkte jag redan att om jag ändå kunde hitta något liknande.

Idag så har jag!
Tycker nästan det ligger något av Riviéra Maison över den.

Nu är den ny tvättad och väntar på att få komma till ett soligt varmt berg,
utan pissmyror.

I'm in lööööv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...