lördag 16 oktober 2010

Tuppen och Gäster

 
Idag kände jag inte för städning. Surprise... 
Okey ett varv runt huset med snabeldraken, som min en vän kallar dammsugaren blev det nog.
Men tuppen fick sej lite noggrannare idag.
 Det är smått och lättstädat för det mesta...

Jag sydde för några år sedan 2 tygpåsar att hålla utanpå spegelskåpet. Perfekta att gömma 2 reserv rullar wc-papper i ...
Det finns nog mera påsar överallt men dom här två har liksom en uppgift.



Vi ska få gäster till kvällen och då  ska jag bjuda på Räksmörgåsar  och samma äppelpaj jag gjorde i början av vecka...för den var supergod
p.s nu har jag riktiga och färska ingredienser... ;)

Det är alltid trevligt med  gäster. 
Och så får man igen en orsak att pynta lite extra, tända ännu mera ljus och lyktor....

1 kommentar:

  1. Du har ju tur att jag inte bor närmare.När du visar såna bilder ska du akta dig för snyltgäster!!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...