fredag 7 augusti 2015

Följande gardin rumba.

Som sagt så har vi bott sen novemder här.
Dehär gardinerna är de fjärde gardinerna 
till köksfönstret jag sytt.

Vad tror ni....
jag verkar nog ha något liiite större problem.

Gardiner på hjärnan det har jag, 
och det vet jag,
och har alltid haft.

Skulle inte kunna tänka mej ett fönster utan gardin.
Det är ju som ett fönster utan en liten lamppa...
eller som kantareller  utan grädde..

Hur som helst i Åbo hitta jag tyget på White Maison.

Jag försökte att inte köpa det!
På riktigt!!
Sen hör jag någon med min röst säga 
-3meter av det blå stjärntyget, tack!
Så svårt var det då för mej att åtra affären ;)

Egentligen så var det tur... 
för nu har jag köksgardiner som jag gillar.
Visst passar mina trä stjärnor perfekt till gardinen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...