lördag 1 augusti 2015

Ljust i vardagsrummet.

Då vi flytta in så hängde vi bara upp en lamppa vi hade i vardagsrummet
provisoriskt....naturligtvis
eller så var det meningen.
Den hängde där i 8 månader.
Provisoriskt.....kiss my ...........

Tanken har nog pluppat fram...ibland...
att vi behöver en ny lamppa.
Men eftersom jag inte är någon blingbling fan,
och det verkar alla lite extra lamppor vara nu.

Så en dag förra veckan såg jag den....
blev helt ställd för det var inte vad jag hade tänkt mej minsann.
Gick fort ur affären...
för att komma följande dag tillbaka med bankkortet i högsta hugg.

Väl hemma hängdes den upp
och jag var in lööööv.

Nu hänger den över bordet i vardagsrummet.
På fel höjd
på fel plats
med "nippuside"
men det är bara provisoriskt.




I mars visar jag troligtvis en bild som den hänger rätt
och utan prislapp!

4 kommentarer:

  1. Jättesnygg lampa, passar bra där :)
    Ha en fin fortsättning på helgen!
    kram Tini

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tini.... och den har faktiskt ett fint sken också.
      Ännu finare sen då den finns på sin riktiga plats.

      Radera
  2. Så fin. Vi har nästan inga taklampor- men skulle vi han en kunde den se ut sådär.. Me like!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag gillar....och inte farligt dyr heller.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...